diumenge, 10 de maig del 2009

Sant Pol, Ca l’Estol, Turó de la punta de Garbí, Sot de Siulas i Sant Pol.

Diumenge 10 de maig de 2009.

Elebikers: Xavi i Pedro.

Continuem amb l’idea de participar a la marxa de la Vallalta i les cames no acaben d’espavilar. La volta d’avui l’hem anant improvisant sobre la marxa. Molta concurrència al camí del golf de Sant Cebrià amb continues parades per xerrar una mica, en Ricard, en Xavi, Bernardí,...
Finalment en Xavi s’il•lumina i marxem cap al corriol prop de Ca l’Estol. Fins l’era d’en Mola (antigues escombraries de Calella) tot es cosir i cantar. Aquí comença lo bo: un camí preciós però amb una forta i mantinguda pendent: més de 150 m. en quatre quilòmetres. Val la pena pel corriolet que baixa un altre vegada a la pista a prop de Sant Andreu.

Ver Ca l'Estol i Turó punta Garbí en un mapa más grande

Dades tècniques:
Trajecte: Sant Pol de Mar, Sant Cebrià, Can Mates, Can Llort, L’era d’en Mola, Ca l’Estol, Siules, Sant Cebrià i Sant Pol.
Distancia: 20,5 km.
Punt més alt: 370 m (a prop del turó de la punta de Garbí)
Alçada acumulada: 456 m.

Des de la plaça de l’hotel anem a agafar la carretera de Sant Cebrià. Al polígon industrial trobem el camí pel mig del golf fins arribar a Sant Cebrià. Pugem pel camí de Can Mates fins arribar al coll de l’era d’en Mola i des d’allà pugem fins la carretera d’Hortsavinyà. Creuem la carretera i comencem en forta pendent a pujar fins arribar a Ca l’Estol (ruïnes). Des d’aquí continuem pujant i al poc agafem cap a l’esquerra (el camí de la dreta va al mateix lloc però al final es més pendent). Fem la segona i la tercera pujades fins trobar el corriol a ma esquerra. A davant veiem el turó amb una gran antena parabòlica enfocada al cel. El corriol es molt maco, una mica curt, arribant a la pista a prop de la plaça de Sant Andreu. Continuem fins Tres Termes i una mica abans agafem Siulas.
Sant Cebrià i tornada pel mateix camí.

Jo_oN ha dit...

Bona ruta! Ja que hi éreu hauríeu pogut baixar pel corriol que surt prop St. Andreu (la marxa hi va passat l'any passat) però clar, després tocaria tornar a pujar el "subidón" de St. Andreu o tornar per baix que també és bonic pel pont nou!

Ja veig que us esteu posant les piles!
:D

elebike50 ha dit...

Moltes mercès per la teva visita i pels ànims. Per cert que aquest diumenge ens varem trobar més gent amb la mirada posada en la marxa de la Vallalta.
Tothom a la marxa!--------
Per cert el corriol des de Sant Andreu cap a Pineda el fem sovint i normalment tornem per la platja. Però fa un parell de setmanes varem tornar per Sant Andreu i varem “gaudir” de la pujada.