diumenge, 24 de maig del 2009

Sant Pol - Puig Castell - Can Pera - Sant Iscle

24 de maig de 2009

Elebikers:
Xavi i Pedro amb la encara no elebiker Marta.
Ja només queda una setmana per la Marxa de la Vallalta i després de les pujades d’avui em vist la llum: només farem la curta i tranquils.
Hem passat al costat del punt en el que hi ha el assentament humà més antic que es coneix a la nostra zona: a Puig Castell encara podem veure les restes de parets de pedra i dipòsits de ceràmica al terra. La pujada fins la carena es dura i després aquesta continua pujant, amb algun petit descans, fins la part més alta de la urbanització de Can Palau. El camí es preciós però ens ha fet suar de valent.
Després hem viatjat per un munt de camins fins arribar a Can Pera i des d’allà tot baixada, amb coca-cola, patates i olives a Sant Iscle...

Ver Puig Castell i Can Ginebra en un mapa más grande

Dades tècniques:
Trajecte: Sant Pol de Mar, Sant Cebrià, Carretera de Sant Palau, carena de Puig Castell, Urbanització de Can Palau, turó d’en Vendrell, Can Castellar, Can Pera, Can Bosc, Sant Iscle, Sant Cebrià i Sant Pol de Mar.
Distancia: 24,2 km.
Punt més alt: 300 m.
Alçada acumulada: 425 m.

Des de la plaça de l’hotel anem a agafar la carretera de Sant Cebrià. Passem pel mig del polígon industrial fins arribar al Golf i continuem el camí fins a Sant Cebrià. Hem de fer un petit tros de carretera fins el desvio cap a la urbanització de Can Palau. En arribar a un bosc deixem la carretera i agafem el camí de l’esquerra travessem el bosc i agafem el camí que en forta pendent ens puja fins la carena. Continuem a la dreta amb vistes esplèndides i progressivament pugem fins la part més alta de la urbanització de Can Palau. Continuem pel carrer que gira una mica a l’esquerra i seguim fins el final de la recta per trobar el corriol que surt a esquerra. Continues baixades i pujades fins trobar la pista que puja des de Can Ginebra. Baixem una mica per aquesta pista fins el camí a dreta a la zona del turó d’en Vendrell. Per camins estrets (no pas corriols) passem al costat de Can Pera i pugem fins la carretera que va a la urbanització de la Font del Montnegre. Només de travessar-la, seguint una tanca de xiprers trobem la pista que baixa fins a Sant Iscle i, per carretera a Sant Cebrià tornat pel mateix camí fins a Sant Pol.

pera ha dit...

bonjour vd habla en este circuito de Can Pera puede si possible ayudarme para saber donde se encuentra esta casa por que me llamo Pera ymi padre ha nacido cerca in san celoni muchas gracias para su ayuda

elebike50 ha dit...

Hola, he añadido en el mapa un localizador con la situación de Can Pera. También he puesto otro en el inicio de la carretera que sube desde Sant Iscle. No conozco a la familia que habita esta casa, pero sí que te puedo decir que en Sant Iscle existe el apellido Pera.
Un saludo y gracias por tu visita.

pera ha dit...

muchas gracias para su repuesta vd es muy sympatico bravo para su sitio muy interesante culturamente catalan y sportivo le espera para vd su familiay amigos un buen ano 2010 merci