dimecres, 20 de maig del 2015

Corriol a Siulas

Data: 18 de maig de 2015
Elebiker Xavi i Pedro

El corriol d’avui transcorre en mig del bosc. Algunes finestres et permeten veure on estàs i cap on has d'anar. La primera part atravesa la ladera fins arribar a la part alta de la val del camí de Can Matas. Després carenes per passar a Siules. Es un camí molt tècnic, nosaltres hem hagut de posar el peu a terra un parell de vegades (o potser més). Si t'animes descobriràs un paratge inoblidable

Mapa del My Traks

Descripció de la ruta
De Sant Pol sortim per Herois de la Fragata Numància, continuem per Golinons i pugem fins l'Era d'en Mola. Des d'aqui continuem pujant fins a la carretera que va a Horsavinyà. Un cop a la carretera, a la tercera corba, veiem el desvio a l'esquerra. Es el mateix que per a el corriol dels can Llort. Baixem recte i ens trobem amb una paret de terra, que tanca el camí, i la passem per la dreta. El camí es fàcil de seguir i en alguns moments la vegetació es fa més tupida. Veiem la vall fins a can Matas. Hem d'estar atents per agafar un desvio a la dreta, petit camí que en pujada ens fa passar a la vall de Siules. Baixem fins al rierol i el seguim de pujada, cercant sender a la dreta i que final ens porta al camí de Siulas. Després només queda la tornada pel camí que triis. .

Dates Tècniques
Trajecte: Sant Pol, Era de'n Mola, Carretera Horsavinyà, corriol, camí de Siulas, Sant Cebrià i Sant Pol